Termeni si conditii

TERMENI ȘI CONDIȚII

Termenii și condițiile generale se aplică tuturor vânzărilor de bunuri prin intermediul magazinului online ”FRAȚII OPREAN COM ” în relație cu partenerilor săi.


I. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date, modificată și completată, și cele ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, site-urile http://fratiioprean.ro, http://lubrifuchs.ro si http://sanokrubber.ro , au obligaţia de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați.

Nu sunteți obligați să furnizați datele; acestea fiind necesare pentru prelucrarea comenzilor plasate pe http://fratiioprean.ro, http://lubrifuchs.ro si http://sanokrubber.ro. Refuzul determină anularea contului creat în magazinul online.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai firmei de curierat rapid, fiind absolut necesare pentru a putea expedia comanda.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteții adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la adresa de email office[at]fratiioprean[dot]ro sau la numărul de telefon 0742-008483.

SC FRAȚII OPREAN COM SRL, care administrează site-ul a depus o cerere de notificare la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - ANSPDCP .


II.DREPTUL DE AUTOR

Site-urile http://fratiioprean.ro, http://lubrifuchs.ro si http://sanokrubber.ro sunt proprietate a SC FRAȚII OPREAN COM SRL și utilizarea acestuia implică acceptarea termenilor si condițiilor comerciale de mai jos. Utilizarea elementelor de conținut din site fără acordul prealabil al SC FRAȚII OPREAN COM SRL sau într-un scop care dăunează intereselor sau imaginii companiei, se pedepsește conform legislației în vigoare. Toate drepturile de autor asupra site-uurilor prezente la adresele http://fratiioprean.ro, http://lubrifuchs.ro si http://sanokrubber.ro , inclusiv conținutul original, design-ul acestora și bazele de date, sunt protejate de legea română privind drepturile de autor și drepturile conexe și aparțin în întregime SC FRAȚII OPREAN COM SRL.


III.PREVEDERI FINALE

Prin lansarea unei comenzi electronice pe http://fratiioprean.ro sau http://lubrifuchs.ro sau http://sanokrubber.ro, CUMPĂRĂTORUL este de acord cu ”TERMENI ȘI CONDIȚII” formulate în prezentul act, care reprezintă un CONTRACT DE VÂNZARE - CUMPĂRARE între societatea SC FRAȚII OPREAN COM SRL și viitorul potențial client.

Prezentul contract este supus legii românești. Eventualele litigii aparute intre societate și cumpărator se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi solutionate de Instanța Judecătorească a județului Bihor.

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de către Vânzător a oricare din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special, pentru pierderea produselor. Vânzătorul va fi răspunzător în cazul în care sub-contractanții și/sau partenerii săi de orice fel implicați în executarea Comenzii nu îndeplinesc oricare din obligațiile contractuale.

Vânzătorul nu se face responsabil de efectele produselor asupra sănătății Cumpărătorului, orice reclamație a acestuia trebuind sesizată la producătorul produselor respective, aceștia preluând responsabilitatea.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului la adresa indicată în comandă (înțelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală in cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora.

Părțile în contract vor fi considerate contractanți independenți și nici uneia din părți nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte. Termenii si condițiile din acest contract înlocuiesc alte întelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Părțile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract și pot fi modificate sau schimbate doar de către Vânzător.


IV.TRANSPORT ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

SC FRAȚII OPREAN COM SRL pune la dispoziție următoarele modalități de plată:

-plata la livrarea a produselor

-plata prin transfer (cu ordin de plată)

Produsele care se plătesc la livrare sunt achitate către reprezentantul firmei de curierat, care eliberează clientului o chitantă, ca și dovadă a efectuării plății. Această chitanță este dovada achitării contravalorii în numerar, SC FRAȚII OPREAN COM SRL nefiind nevoit să elibereze o altă dovadă de plată numerar către clienții săi, persoane fizice sau juridice. Factura aferentă tranzacției va fi livrată în interiorul coletului.

Plata prin transfer bancar se face în avans după confirmarea telefonică a comenzii in contul:

IBAN: RO91OTPV221000999092RO01

B.C OTP BANK ORADEA

În acest caz, dovada de plată (ordinul de plată) trebuie transmis societății pe e-mail office[at]fratiioprean[dot]ro sau fax: 0359-501021.

Livrarea produselor se efectuează prin curier rapid în 1-2 zile lucrătoare.

Costul transportului este afișat în COȘUL DE CUMPĂRĂTURI și se calculează automat în funcție de greutatea produselor selectate.

În cazul curieratului rapid produsele sunt livrate direct la adresa Dvs. Dacă adresa Dvs. este în afara zonei de acoperire al firmei de curierat, se pot percepe tarife suplimentare. Produsele se pot ridica direct si de la sediul nostru după ce sunteți anunțat telefonic de operatorul nostru. Pentru asta când plasați comanda, vă rugăm să selectați "Ridicare din magazin". Comanda minimă este de 50 RON.


V.RETRAGERE - MODALITĂȚI DE RETURNARE PRODUSE.

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile.

- condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: "consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere". Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul (vânzătorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, în scris la adresa de e-mail office[at]fratiioprean[dot]ro sau prin intermediul formularului "Returnari" din site.

-Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

-Dreptul de retragere în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeasi stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

-Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur.

-În cazul în care produsul cumpărat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricatie trebuie sa ne contactați în termen de 24 de ore de la primirea acestuia (vezi secțiunea Contact). După ce se va constata starea de nefuncționalitate, acesta va fi înlocuit sau se va returna contravaloarea în condițiile cap.VI (GARANȚIE).

-Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si pentru a proteja ambalajul original al acestora.

 Nu se acceptă la retur:

- Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele ți înscripționările specifice,

- Produsele care nu se află în ambalajul original în care au fost livrate,

- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale

- Produsele care prezintă urme de montaj, zgârieturi, lovituri sau orice acțiuni externe asupra lor.


VI.PRODUSE, PRET, GARANTIE.

Produsele prezentate și comercializate prin intermediul site-urilot http://fratiioprean.ro, http://lubrifuchs.ro si http://sanokrubber.ro sunt noi în ambalaj original al producătorului. Produsele sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de producător.

Toate prețurile afișate pe site sunt exprimate în Lei RON. Pentru comenzile deja plasate și confirmate, prețurile vor fi cele afișate pe site-urile http://fratiioprean.ro, http://lubrifuchs.ro si http://sanokrubber.ro la momentul înregistrării comenzii.Prețurile afișate pe site pot fi modificate ca urmare a reînoirii stocului exitent.

Garanția se aplică în conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanția asociată acestora, și OG nr.21/1992 privind protecția consumatorului. Termenul de garanție este conformă cu specificațiile tehnice ale producătorului și respectând indicațiile acestuia, dar nu mai mult de 12 luni de la data înscrisă pe factură, excepție facând uleiurile, unsorile, lichidul de frână, aditivii și alte produse din această categorie, acestea fiind consumabile.

Vânzătorul este exonerat de răspundere privind garanția, sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

-Piesa nu a fost cumparată de la S.C. FRAȚII OPREAN COM SRL S.R.L prin intermediul site-urilor http://fratiioprean.ro sau http://lubrifuchs.ro sau http://sanokrubber.ro;

-Piesa nu a fost montată într-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producătorul autovehiculului;

-Piesa s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorita montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

-Piesa a fost greșit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decît cel indicat in catalogul producătorului;

-Piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit;

-Piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului sau utilajului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producător;

-Autoturismul sau utilajul a fost folosit în alte scopuri decat cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare:

-Autoturismul sau utilajul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

-Piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări;

-Piesele prezintă o uzură normală.

Pentru a verifica care unitate service are autorizare vă rugăm să folosiți : http://rarom.ro/article--Ateliere_service_auto--851.html

Piesele care fac obiectul unei reclamații în garanție vor fi însoțite de urmatoarele documente:

-copie după factura de achiziție de la SC FRAȚII OPREAN COM SRL., dovada plății cu care a fost achitată factura

-dovada montării într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) și documentele fiscale aferente, în care să fie menționată data montării și numărul de kilometri la montare/demontare (în cazul autovehiculelor).

-nota de constatare emisa de către un serviciu autorizat prin care se constată și se descrie detaliat defecțiunea;

-copia după certificatul de inmatriculare în cazul autovehiculelor

-piesa trebuie să fie in ambalajul original

-o notă de constatare furnizată și completată de catre service-ul care a efectuat montajul cu toate specificațiile referitore la piesa în cauză

măsurători prin care se atestă parametri în care lucrează piesa

-lipsa unui singur document atrage după sine respingerea cazului de garanție

Reclamatia depusă de cumpărător va fi analizată și va primi un răspuns în termen de 10 zile lucrătoare de la data recepției produselor reclamate la sediul vânzătorului, însoțite de toate documentele enumerate mai sus. În cazul în care nu se poate constata deficiența în cadrul societății și este necesară efectuarea unei expertize de către firma producătoare ne rezervăm dreptul de a remedia reclamația la data primirii rezultatului din partea producătorului.

În cazul în care reclamația a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produsului sau a restituirii contravalorii reperului de pe factura de vânzare în termen de 10 zile calculate de la data trimiterii răspunsului către cumpărator.

In cazuri speciale când părtile nu ajung la un consens cu privire la reclamația de garanție, părțile vor trimite piesele pentru analiză la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător cât și pentru cumpărător.Cheltuielile ocazionate de efectuarea analizei vor fi suportate de partea în culpă.